Adatrögzítés

Adatrögzítési tevékenység igénye felmerülhet iratrendezés illetve digitalizálás kapcsán. Papír alapú iratok rendezése során a nyilvántartást Partnerünk saját rendszerében (DMS, iktató program, irattári nyilvántartás), vagy MS Excel fájlban végezzük.A rögzítendő adatok körét, az adatok formátumát minden esetben előre egyeztetjük a rendezési, adatfeldolgozási, digitalizálási munka megkezdése előtt.

Digitalizálás során az adatokat docIT – felhő alapú elektronikus irattárunkban – rendszerünkben rögzítjük. A rögzítendő adatok körét előre definiáljuk, és a rendszerben a címkék (mezők) a munka megkezdése előtt kialakításra kerülnek. A rögzítés a képi fájlok alapján történik, ergonomikus felületen, meghatározott címkéket, adatokat, csoportosan is hozzárendelhetünk a rendszerbe feltöltött iratokhoz.

A karakterfelismerés segítségével meghatározott adatmezők automatikusan kerülnek kitöltésre, az iratok, adatok minőségének függvényében esetlegesen manuális ellenőrzés és beavatkozás mellett.
Amennyiben a feldolgozási, digitalizálási munka során az adatok offline átadása szükséges, akkor a képi fájlokat és a hozzá tartozó adatokat exportáljuk a rendszerből.