top of page

Leltárellenőrzés

A kötelezően elvégzendő tárgyi eszköz leltár kiszervezése külső szolgáltatónak vitathatatlan előnyökkel jár – azon túl, hogy a ráfordított idő jelentősen csökken, az üzleti tevékenység zavartalansága is garantált. Ugyanakkor Magyarországon jellemzően a nagyobb cégek választják ezt a megoldást, mivel az eszköz- vagy készletmennyiség nagyságából adódóan már nincs kapacitásuk a leltárfelvételre.

A kisebb vállalkozások ezzel szemben – elsősorban anyagi okokból – gyakran a saját alkalmazottaikkal végeztetik el a leltározást. Ennek kétségtelen hátránya, hogy az objektivitás hiányából fakadóan lényegesen kisebb hatásfokkal szűrhetőek ki az esetleges hibák. Leltárellenőrzési szolgáltatásunk ezekre a helyzetekre kínál középutat, hiszen így kisebb anyagi ráfordítás mellett is érdemben növelhető a leltár objektivitása, megbízhatósága.

Az eszközök rendszeres ellenőrzése kulcsfontosságú a vállalkozás hatékony működése szempontjából. Leltárellenőrzési szolgáltatásunk biztosítja:

A rejtett hibák nagyfokú hatékonysággal való felderítését

Az esetleges eltérések és problémák gyors azonosítását

Leltározási és dokumentációs fegyelmet

Cégünk a szokásosan alkalmazott leltárellenőrzési metodikán túl lehetőséget biztosít arra is, hogy a megbízóval szorosan együttműködve egyedi ellenőrzési rendszer kialakítására kerüljön sor. Figyelembe véve a vállalkozás specifikumait, a megrendelő saját igényeire szabjuk szolgáltatásunkat.

Leltárellenőrzési szolgáltatásunkat különösen ajánljuk üzlet- vagy üzletrész eladásához és vásárlásához kapcsolódó átadás-átvétel során, valamint bármilyen esetben, ahol független auditor általi hitelesítés vagy külső résztvevőkkel történő folyamatbiztosítás szükséges a korrekt elszámolás és a folyamatok átláthatóságának érdekében.

bottom of page