top of page

Eszközök nyomon követése valós időben az AccountIT segítségével

Updated: May 24, 2024

Ha tárgyi eszköz nyilvántartásról van szó, egyre fontosabb szempont az egyes eszközök valós időben történő nyomon követése. Bár ez hagyományos leltározási módszerekkel nem lehetséges, az AccountIT leltár szoftver képes hatékony megoldást kínálni. Lássuk, hogy működik a szoftver, és milyen módon képes segíteni a leltározás folyamatát!


Több telephely? Az AccountIT leltár szoftvernek nem probléma


Egy kisebb irodát bérlő cég esetében még nem jelent komolyabb feladatot a tárgyi eszköz nyilvántartás, azonban amikor nagyobb vállalatról van szó, esetenként több száz vagy akár több ezer tárgyi eszköz hollétéről és állapotáról kell megbizonyosodni. Ez olyan volumenű munka, amit hagyományos, kézi leltározási módszerekkel lehetetlen elvégezni, így olyan szoftveres segítségre van szükség, amely könnyűvé teszi az adatfelvételt és az információk elérését.

Bizonyos vállalatok nem csupán nagyobb irodaházakat üzemeltetnek, de akár több telephellyel is rendelkezhetnek, amelyek között nem csak a munkavállalók, de az általuk használt tárgyi eszközök is mozognak. Az AccountIT folyamatos, precíz adminisztrációt tesz lehetővé, biztosítva, hogy a tárgyi eszköz nyilvántartás minden esetben naprakész legyen.


Tárgyi eszköz nyilvántartás egyedi azonosítóval


A precíz tárgyi eszköz leltár készítéshez elengedhetetlen, hogy minden tárgyi eszközt egyedi azonosítóval, vonalkóddal vagy QR-kóddal lássunk el. A többi már az AccountIT dolga, hiszen az azonosítóhoz a szoftverben minden esetben hozzárendelhetők az adott eszközhöz tartozó legfontosabb információk, dokumentumok, illetve képek, amelyek segítségével megismerhető az eszközök helyzete és állapota.

Az AccountIT különleges előnye, hogy bármennyi felhasználói hozzáférést képes kezelni, ráadásul a program bármely okoseszközön futtatható, és nem igényel külön hardveres beruházást. A tárgyi eszközökön található QR- vagy vonalkódok egy okostelefon kamerájával is egyszerűen beolvashatók, így segítve a leltározást akár home office-ban dolgozó munkavállalók esetében is. Az AccountIT leltár szoftver segítségével mindemellett egy-egy eszközt nem csupán egy adott leltárhelyhez, de igény szerint konkrét személyhez is hozzárendelhetünk, garantálva az eszköz nyomon követését bármely helyzetben.


bottom of page